default_mobilelogo
  Δευτέρα, 01 Σεπτεμβρίου 2014
  1 Απαντήσεις
  1.4K διαβάστηκε
 
Καλησπερα,
Ημουν εγκυος τον Απριλη και τελος Μαιου είχα διακοψει την εγκυμοσυνη. Την περασμενη βδομαδα πηρα το χαπι απο αγχος κυριως γιατι εσπασε το προφυλακτικο χωρις να συνεχισουμε το σεξ βεβαια και την επομενη μερα ειδα αιμα στα ουρα που μαλλον ηταν απο ουρολοιμωξη και πηρα zinadol.
 
Χθες είχα παλι αιμα αλλα απο τον κολπο και συνεχιζει μεχρι και σημερα. Είναι απο το χαπι? Φταιει η εγκυμοσυνη που ειχα? Να παω σε γιατρο? Ευχαριστω πολυ.
Περίπου πριν από 9 χρόνια
·
#35442
Αγαπητή φίλη. Η κολπική αιμόρροια οφείλεται στη λήψη του χαπιού, μην ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.


Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!