default_mobilelogo
  Τρίτη, 12 Αυγούστου 2014
  1 Απαντήσεις
  1.2K διαβάστηκε
γεια σας. παιρνω αντισυλληπτικα και θελω να σας κανω την εξης ερωτηση, υπαρχει περριπτωση να μου εχει ερθει η περιοδος (3 μερες μετα το τελευταιο χαπι των αντισυλλυπτικων) και να υπαρχει εγκυμοσυνη; το σκεφτηκα ετσι γιατι 1) ειχα ελευθερες επαφες όλο τον μηνα Ιούλιο και 2) λεω μηπως ο οργανισμος εχει ''ρυθμιστη'' και μου ήρθε η περιοδος ενω υπαρχει εγκυμοσυνη. εαν μια γυναικα ειναι εγκυος και παιρνει τα αντισυλληπτικα, η περιοδος δεν ερχεται ετσι;
Περίπου πριν από 9 χρόνια
·
#35277
Αγαπητή φίλη. Αν δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι και έχεις κανονική περίοδο μετά το τέλος της συσκευασίας, δε μπορεί να είσαι έγκυος. Άδικα ανησυχείς. Φιλικά Π.Κ.


Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!