default_mobilelogo
  Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2014
  4 Απαντήσεις
  1.4K διαβάστηκε
Καλησπέρα σας,
εχω ενα προβληματισμό και θα ήθελα να με βοηθήσετε.επι περιπου μια 5ετια επαιρνα αντισυλληπτικά χαπια τα gracial λόγω πολυκυστικών ωωθηκών χωρίς διακοπή.εδω και 1 περιπου χρόνο τα σταματησα μετα απο προτροπη του γιατρου και αντιμετωπισα τα εξης: το πρωτο μηνα αυξηθηκε η τριχοφυια, το δευτερο εβγαλα σπυρακια και επεφταν τα μαλλια καταλαβα ότι ηταν αντιδραση απο τα χαπια και η αληθεια είναι ότι όλα επανήλθα στα φυσιολογικά μου επίπεδα αλλα εχασα και 2,5 κιλα και λογω του ότι είμαι αδύνατη φανηκαν πολύ σαν να ξεφουσκωσα δηλαδη χωρίς όμως να χα παρει βαρος στη αρχη της λήψης τους (είμαι 153 με 42, 5 κιλα και τωρα εφτασα στα 40) ο γιατρος μου είπε ότι φυσιολογικά μετα τη διακοπή χανεις περιπου το 5% του βάρους σου είναι φυσιολογικό?επισης η περ'ίοδος μου ερχόταν φυσιολογικά μετα τη διακοπη με εξαιρεση αυτό το μήνα που ξαναρχισαν οι καθυστερησεις (19μερες)τι με συμβουλευετε να κάνω?
Περίπου πριν από 10 χρόνια
·
#34900
Αγαπητη  Φίλη! Κατ΄αρχήν περιμενε  ενα 3μηνο  και μετά  μιλαμε παλι.. Ισως εχεις  κυκλους  από  μονη σου, εστω  κι  αν  δεν  εχουν τον ρυθμό τν 28  ημερων .. Το αντισυλληπτικο δεν συνιστά  αιτιολογικη θεραπεια των  πολυκυστικών.. Αν βεβαια το χρησιμοποιεις  και για αντισυλληψη, τοτε  θα  πρέπει να το παρεις ... Φιλικά Π.Ζ


Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Περίπου πριν από 10 χρόνια
·
#34901
Σας ευχαριστω πολύ για την απάντηση, θα παρακολουθώ τον κύκλο μου, θα κάνω και τις απαραίτητες εξετάσεις και θα δούμε...
Περίπου πριν από 10 χρόνια
·
#34902
Π.Ζ


Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Περίπου πριν από 9 χρόνια
·
#34903
καλησπέρα σας ξανα...
σημερα είναι η 45η μερα καθυστερησης και ετσι την προηγούμενη βδομάδα επισκέφθηκα το ενδοκρινολογο και μου εδωσε μια σειρα απο εξετασεις.
τα αποτελεσματα ειναι τα εξης:
TSH 1.45
FT4 1.20
ΚΟΡΤΙΖΟΛΗ 15.8
FSH 4.8
LH 32,7
E2 186
ΤΕΣΤΟΣΤΕΡΟΝΗ ΟΛΙΚΗ 0.39
Δ4 2
DHEA-S 1.62
ΙΝΣΟΥΛΊΝΗ 4,3
(έκανα τις εξετασεις χωρίς να έχω περίοδο)
μου είπε ότι είναι μάλλον ψυχολογικό, και μου σύστησε το duphaston 10 χαπια για 3 μήνες..τι μου προτείνετε? 
Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!