default_mobilelogo
  Πέμπτη, 01 Μαϊος 2014
  1 Απαντήσεις
  1.2K διαβάστηκε
καλησπερα. ονομαζομαι Ιωαννα και ειμαι 26 ετων, περνω αντισυλληπτικα yasmin εδω και 5 μηνες για αντισυλληψη και μονο. σημερα βρισκομαι στην 4η μερα διακοπης και η αιμοραγια ακομα να μου ερθει. παντα μου ερχοταν στην 3η μερα αντε το πολυ την 4η αλλα ακομα να φανει. περιπτωση εγκυμοσυνης την αποκλειω γιατι δεν ειχα αυτο το μηνα επαφες. τι μπορει να συμβαινει; υπαρχει περιπτωση να μην φανει; με ανυσηχει αυτο το γεγονος. τα επερνα ολα στην ωρα τους, το μονο που ειχα ηταν μια μικρη μικρη διαρροια. τιποτα αλλο. ισως να ειναι καποια παρενεργεια απο τα χαπια;; Σας ευχαριστω
Περίπου πριν από 9 χρόνια
·
#34369
Τιποτε  δεν συμβαίνει,, Στο μεταξυ θα εμφανίστηκε  η περιοδος  σου  και  ολα είναι εν ταξει.. Φιλικά Π.Ζ


Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!