default_mobilelogo
  Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013
  1 Απαντήσεις
  5.2K διαβάστηκε
Είμαι 24 χρονων και πρόφατα ολοκλήρωσα για πρώτη φορα..Στις 16/01 ήρθα σε επαφη μετα απο 2 μερες αδιαθέτησα και αμέσως ξεκίνησα τα αντισυλληπτικά χάπια! Η περίοδος μου διαρκεί συνηθως 5-6 μερες και δεν εχω σταθερο κύκλο.Την 4η μερα της περιοδου ήρθα ξανά σε επαφη όπως επίσης και την αμεσως επομένη απο το τέλος της περιόδου (παντα με την χρήση προφυλακτικου) Μετά απο 3 μέρες δηλαδή στις 26/01 αρχισα να νιωθω εντονο πρηξιμο και πόνο στο στηθος, πονακια χαμηλα στην κοιλιά  όπως επίσης και μερικά καφέ υγρά(πολύ λιγα). Θα ήθελα να ρωτήσω αυτά τα καφέ υγρά και το πρήξιμο στο στήθος ειναι συμπτώματα απο τα αντισυλληπτικά χάπια η είναι νωρίς για συμπτώματα? επίσης υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης?
 
Ευχαριστώ πολύ
Περίπου πριν από 11 χρόνια
·
#28784
Αγαπητή φίλη.
Ανισυλληπτικά είσαι καλυμένη, αρκεί να μην παραλείψεις κάποιο από τα 21 χάπια.
Τα συμπτώματα που αναφέρεις, οφείλονται στη λήψη των χαπιών και αν ενταθούν να ενημερώσεις το γιατρό σου.
Φιλικά
Π.Κ. 

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!