default_mobilelogo
  Σάββατο, 05 Ιανουαρίου 2013
  1 Απαντήσεις
  1.9K διαβάστηκε
Καλησπέρα,
Παίρνω αντισυλληπτικά yasminelle κι από σήμερα το πρωί ενώ είμαι στην εβδομάδα διακοπής των αντισυλληπτικών με έχει πιάσει τσούξιμο κατα την ούρηση. Επίσης , λόγω μύκητα στα νύχια ο γιατρός μου έχει δώσει σιρόπι ΙTRABEST το οποίο παίρνω την εβδομάδα διακοπής των αντισυλληπτικών. Αν είναι ουρολοίμωξη κάνει να πάρω αντιβίωση ?
 
Ευχαριστώ!
Περίπου πριν από 11 χρόνια
·
#28523
Αγαπητή φίλη.
Μπορείς να πάρεις αντιβίωση, αν το κρίνει σκόπιμο ο γιατρός σου.
Μια συμβουλή: όσες ημέρες πάρεις την αντιβίωση, να χρησιμοποιείς προφυλακτικό, αν έχεις επαφή, το διάστημα αυτό.
Φιλικά
Π.Κ. 

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!