default_mobilelogo
  Κυριακή, 27 Μαϊος 2012
  3 Απαντήσεις
  1.9K διαβάστηκε
Καλησπέρα, τον προηγούμενο  μήνα, στα μέσα του κύκλου μου δηλαδή περίπου στις 15 μέρες παρατήρησα ροζ κηλίδες σε βλέννη και θεώρησα πως είναι σημάδι ωορρηξίας. Όμως λίγες μέρες αργότερα εμφανίστηκε περισσότερο αίμα, άλλες φορές ροζ άλλες καφετί άλλες περισσότερο κόκκινο, όχι όμως κάθε μέρα ούτε και πάντα μέσα σε μια μέρα. Η κατάσταση αυτή κράτησε περίπου μια εβδομάδα και μου ήρθε κανονική περίοδος στις 25 ημέρες, πράγμα πολύ παράξενο για εμένα που ο κύκλος μου είναι γενικά άστατος, αλλά συνήθως καθυστερεί δεν έρχεται πρόωρα. Το θέμα μου είναι πως το ίδιο φαίνεται να επαναλαμβάνεται και αυτό τον μήνα. Πάλι δηλαδή μετά τις 15 μέρες από την τελευταία περίοδο άρχισα να βλέπω ροζ και καφέ και κόκκινα σημάδια σε βλέννη, τα οποία έρχονται και φεύγουν την τελευταία εβδομάδα. Τι μπορεί να μου συμβαίνει; Πολυκυστικές ωοθήκες δεν έχω, έχω κάνει πριν από δύο μήνες τεστ παπ το οποίο ήταν καλο (είχε δείξει μονάχα λίγους μύκητες τους οποίους όμως ξεπέρασα όπως έδειξε αργότερα μια καλλιέργεια κολπικού υγρού). Θα επισκεφτώ το γιατρό μου απλά ως τότε θα ήθελα μια υπόθεση για το τί μπορεί να συμβαίνει γιατί έχω ανησυχήσει.Η ηλικία μου είναι 22 ετών και είμαι σεξουαλικά ενεργή. Ευχαριστώ πολύ.
Περίπου πριν από 11 χρόνια
·
#25108
Αγαπητή φίλη.
Η περιγραφή σου αντιστοιχεί σε συμπτώματα που οφείλονται σε ήπια ορμονική διαταραχή, χωρίς να μπορούμε να γνωρίζουμε την αιτιολογία.
Εκείνο που πρέπει να γίνει είναι ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, χωρίς να είναι κάτι επείγον.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Περίπου πριν από 11 χρόνια
·
#25109
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας γιατρέ, κολπικό υπερηχογράφημα είχα κάνει πριν από 3 μήνες στα πλαίσια της ετήσιας γυναικολογικής μου εξέτασης. Χρειάζεται να το επαναλάβω πιστεύετε; Μπορεί δηλαδή κάτι να έχει αλλάξει μέσα σε τόσο σύντομο δίαστημα;
Περίπου πριν από 11 χρόνια
·
#25110
Αγαπητή φίλη.
Τα συμπτώματα, παρουσιάστηκαν μετά τη γυναικολογική εξέταση, οπότε καλό είναι να επαναλάβεις το υπερηχογράφημα για να έχεις μία απάντηση στις απορίες σου.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!