default_mobilelogo
  Παρασκευή, 11 Μαϊος 2012
  1 Απαντήσεις
  1.8K διαβάστηκε
Καλημέρα, ήθελα κι εγώ να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί.
Πριν ένα, εναμισι μήνα περίπου είχα κάνει τεστ παπ και τα αποτελέσματα έδειξαν κολπίτιδα και φλεγμονή.  Ο γιατρός μου, μου έγραψε μια ενδοκολπική κρέμα, την climycen και αντιβίωση vibramycin αν δεν κάνω λάθος. Ξεκίνησα την αγωγή ακριβώς μόλις μου τελείωσε η περίοδος, μέσα απριλίου δηλαδή. Γενικά είχα πάντα πολύ σταθερό κύκλο, αλλα αυτή τη φορά έχω μια εβδομάδα καθυστέρηση, πράγμα που μου συμβαίνει πρώτη φορά. Είναι λογικό; Θελω να πω υπάρχει περίπτωση να εχει παίξει κάποιο ρόλο η αγωγή;
 
Ευχαριστώ
εκ των προτέρων.
Περίπου πριν από 12 χρόνια
·
#24731
Αγαπητή φίλη.
Η συγκεκριμένη αγωγή, δεν επηρεάζει την συχνότητα του κύκλου.
Μπορεί η καθυστέρηση όμως να οφείλεται σε πολλούς και διαφορετικούς λόγους.
Αν υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης, κάνε ένα τεστ κυήσεως καλού κακού.
Αν η καθυστέρηση περάσει τις 15 ημέρες, να ενημερώσεις και το γιατρό σου.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!