default_mobilelogo
  Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011
  1 Απαντήσεις
  2K διαβάστηκε
Καλημερα σας
Θα ηθελα και εγω ν ακανω μια ερωτηση. Για πρωτη φορα εμφανιστηκαν μερικες κηλιδες αιματος περιπου 5 μερες πριν απο την περιοδο μου. Επειδη χρησιμοποιω ταμπον παρατηρω οτι ειναι σα να αιμοραγω μονο απο τη μια μερια. Τι ειναι αυτο; Να σημειωσω οτι αυτη την περιοδο εχω αρκετο αγχος και οτι ειμαι υπερβαρη.
Ευχαριστω.
Περίπου πριν από 12 χρόνια
·
#20845
Αγαπητή  Φίλη!
Δεν  θα  αξιολογήσω   το συμπτωμα  με  μία φορά ... Αν συνεχιζει, θα πρέπει να το δει ενας γυναικολόγος..  Δεν περιμενω παντως  να  συμβαινει  κατι  σοβαρό..
Φιλικά
Π.Ζ.

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!