default_mobilelogo
  Κυριακή, 10 Ιουλίου 2011
  1 Απαντήσεις
  3.1K διαβάστηκε
Παίρνω ομοιοπαθητικά χάπια εδώ και 2μήνες...αλλά από αυτό τον μήνα αποφάσισα να αρχίσω και τα αντισυλληπτικά yasmin και να τα παίρνω ταυτόχρονα!!Γνωρίζω ότι κάποια αναλγητικά,αντιπυρετικά αλλά και αντιβιοτικά επηρεάζουν τη δράση των αντισυλληπτικών, θα ήθελα όμως να ρωτήσω αν και το ομοιοπαθητικό χάπι θα επηρεάσει την αποτελεσματικότητα του yasmin.Σας αναφέρω (αν είναι χρήσιμο) το  ομοιοπαθητικό που λαμβάνω είναι natrium muriaticum.
 
Περίπου πριν από 12 χρόνια
·
#19849
Αγαπητή Φίλη!
Οχι, δεν  θα  το επηρεάσει...
Φιλικά
Π.Ζ.

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!