default_mobilelogo
  Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011
  1 Απαντήσεις
  1.8K διαβάστηκε
καλησπερα σας.θα ηθελα να σας ρωτησω γ τα αντισυληπτικα.αρχισα τα αντισυληπτικα εδω κ ενα μηνα  μετα απο τοκετο κ αυτο το μηναα ηθελα να επισπεφσω την περιοδο μου λογο οτι θα παω δουλεια πισω κ επηδη την μερα εκεινη που τελειωναν τα χαπια θα πηγαινα δουλεια κ θα εβλεπα περιοδο τα σταματησα γ να δω ποιο γρηγορα εχει απο την δευτερα που τα σταματησα κ θα αρχισω καινουργιο κουτακι την δευτερα την ερχομενη δεν ειναι?τωρα ομωσ πρεπει να χρησιμοοποιω προφυλα3εισ αλλες κ για ποσο καιρο  γ να μην εχει πιθανοτητα να μεινω εγκυος?ευχαριστω
Περίπου πριν από 13 χρόνια
·
#18245
Αγαπητή Φίλη!
Ετσι  ακριβώς :  Θ΄αρχισεις  το  χαπι,  8  ημερες μετά την δακοπή  του  .. Ετσι δεν θα διατρεξεις κινδυνο να μεινεις  έγκυος. Στην  διαρκεια της διακοπης  ΔΕΝ  κινδυνεύεις ναμεινεις έγκυος και δνε χρεια΄ζεαι  άλλα μέτρα ..
Π.Ζ.

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!