default_mobilelogo
  Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011
  1 Απαντήσεις
  1.9K διαβάστηκε
'Exω διαβάσει ότι τα αντισσυλυπτικα χάπια μπορεί να προκαλέσουν θρόμβωση αν υπάρχει προδιάθεση.Εγώ παίρνω αντισσυλυπτικα εδώ κ 5 μήνες.Υπάρχει κάποια εξέταση που πρέπει να κάνω για να δώ αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα?
Περίπου πριν από 12 χρόνια
·
#18223
Αγαπητή φίλη.
Θα μιλήσεις με το γιατρό σου, που σε γνωρίζει από κοντά.
Συνήθως, εκτός από περιορισμό - διακοπή καπνίσματος και έλεγχο του σωματικού βάρους, συστήνουμε μια εξέταση αίματος που λέγεται: APC-RESISTANCE.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!