default_mobilelogo
  Πέμπτη, 03 Φεβρουαρίου 2011
  1 Απαντήσεις
  3.7K διαβάστηκε
Καλησπερα σε ολους και συγχαρητηρια για το χρησιμο φορουμ σας!Ειμαι 29 ετων και για ενα μηνα δεν εχω περιοδο.Επαιρνα αντισυλληπτικα χαπια αλλα επειδη περασα μια δυσκολη κατασταση ξεχνουσα τα παρω οποτε και τα σταματησα χωρις να εχει τελειωσει η ταινια.αδιαθετησα γυρω στις 23 δεκεμβριου με καφε σκουρο αιμα και για μιαμιση εβδομαδα περιπου.απο τοτε μεχρι σημερα δεν εχω περιοδο.απεκλεισα το ενδεχομενο εγκυμοσυνης(δε θα ηταν δυνατον λογω αντισυλληπτικων αλλα επρεπε να κανω και αυτο)η β χοριακη βγηκε καπου 0,1 και αυριο εχω ραντεβου για τεστ παπανικολαου.θα ηθελα να μου απαντησει καποιος ειδικος για το τι μπορει να συμβαινει...εχω πολυ αγχος και κοντευω να τρελαθω...
Περίπου πριν από 13 χρόνια
·
#17570
Αγαπητή φίλη.
Δε χρειάζεται να ανησυχείς, δεν συμβαίνει κάτι σοβαρό.
Πρόκειται για μια ήπια ορμονική διαταραχή που οφείλεται είτε στη μη σωστή λήψη των χαπιών είτε στην ψυχολογική σου κατάσταση.
Μαζί με το τεστ παπ, ο γιατρός σου θα σου κάνει και ένα ενδοκολπικό υπερηχογράφημα, οπότε και θα πάρεις τις ανάλογες οδηγίες.
Φιλικά
Π.Κ.

Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!