default_mobilelogo
  Πέμπτη, 13 Ιανουαρίου 2011
  1 Απαντήσεις
  3K διαβάστηκε
καλησπερα γιατρε..........καλη χρονια.......ο,τι επιθυμειτε!!!

εδω και ενα χρονο χρησιμοποιω αντισυλληπτικα yiasminelle...............χωρις κανενα προβλημα!!!τον τελευταιο καιρο αντιμετωπιζω μια συναισθηματικη διαταραχη και ο γιατρος μου μου προτεινε να χρησιμοποιησω για λιγους μηνες αντικαταθλιπτικα.....συγκεκριμενα τα ladoze.........!!!θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει περιπτωση το ενα να επηρεασει την αποτελεσματικοτητα του αλλου αντιστοιχα?????

ευχαριστω......εκ των προτερων!!!!!!!!!!!!!!!
Περίπου πριν από 13 χρόνια
·
#17160
Αγαπητή  Φιλλη!
Οχι, δεν θα  υπάρξει  επι πλεον προβλημα...
Φιλικά
Π.Ζ.

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!