default_mobilelogo

    Σαμανίδης Δημήτρης

    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

    Αριστοτέλους 12, Τ.Κ. 54623 Θεσσαλονίκη

    Τηλ.: 2310 210867 & 2310 210629

    Fax: 2310 210867

    www.dietima.eu

    [email protected]

     

     

    ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΛΗΨΕΙΣ

    · Τρώτε καθιστοί, σε τραπέζι, με μαχαιροπίρουνα, ένα πιάτο και τη σαλάτα σας.

    · Μην κάνετε τίποτα άλλο τρώγοντας (τηλεόραση, διάβασμα, μουσική).

    · Μη τρώτε βιαστικά, αφιερώστε αρκετό χρόνο για το γεύμα σας (15-20 λεπτά).

    · Μασάτε πολύ καλά πριν καταπιείτε.

    · Κάνετε μια παύση, στη μέση του γεύματος.

    · Αφήνετε ένα μέρος της τροφής, στο πιάτο σας.

    · Σηκωθείτε, αμέσως μόλις τελειώσετε το γεύμα σας, από το τραπέζι.

    ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΝΑΚΣ

    · Προσχεδιάζετε, τις διατροφικές σας λήψεις , συμπεριλαμβανομένων και των σνακς, σε εβδομαδιαία βάση (και όχι σε καθημερινή).

    · Ελαττώνετε την κατανάλωση κάθε τροφής (με εξαίρεση τα λαχανικά), χωρίς να παραλείπετε εκείνα τα τρόφιμα που προτιμάτε.

    · Αρνηθείτε, ευγενικά, τα ‘απρόβλεπτα’ τρόφιμα π.χ. εκείνα τα οποία σας προσφέροντε από κάποιον τρίτο.

    · Προγραμματίστε μία στιγμή χαλάρωσης και εκτόνωσης, πριν από κάθε διατροφική λήψη.

    · Χρησιμοποιείτε μικρά πιάτα.

    · Ετοιμάστε το διαιτητικό γεύμα σας κατά τρόπο ευπαρουσίαστο και ελκυστικό, ώστε να σας προδιαθέτει οπτικά.

    · Μην αφήνετε το πιάτο σας στο τραπέζι.

    · Πετάξτε το υπόλοιπο του γεύματος αμέσως.

    ΑΓΟΡΕΣ

    · Κάνετε τις αγορές σας ΜΕΤΑ από γεύμα.

    · Κάνετε τις αγορές σας, σύμφωνα με έναν κατάλογο και πάντα οργανωμένα.

    · Αποφύγετε τις αγορές τροφίμων τα οποία μπορούν να καταναλωθούν χωρίς καμία προετοιμασία.