default_mobilelogo
    Νέο

    Gynofen 35

      Δευτέρα, 26 Ιουλίου 2021
      1 Απαντήσεις
      61 διαβάστηκε
    Καλησπέρα. Σας εχω στείλει ξανά σε σχεση με την αιμορραγία απο το 10 χαπι gynofen. Η αιμορραγία συνεχιζεται και μετα τη διακοπη και ενημερωσα τον γιατρο μου οπου μου ειπε πως το θεμα θα ρυθμιστεί με τον καιρο. Επηρεασε και το γεγονος οτι πηρα duphaston το οποιο δεν εφερε περιοδο. Θα ηθελα και τη δικη σας γνωμη. Μπορει να επηρεασε στην αιμοραγια η ληψη inogest; Επίσης μπορει να επηρεασει στην απορρόφηση του χαπιού η ληψη αντιβίωσης/παυσιπονου; Επίσης, ξεκινοντας το δευτερο κουτι, καλύπτομαι αντισυλληπτικά ;
    Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
    Περίπου πριν από 1 μήνα
    Αντισυλληπτικά είσαι καλυμμένη.
    Για τα υπόλοιπα, θα φανεί στην πορεία.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!