default_mobilelogo
      Τετάρτη, 28 Ιουλίου 2021
      2 Απαντήσεις
      132 διαβάστηκε
    Καλημέρα σας, ηρθα σε επαφή με τον συντροφο μου 2 μερες αφου τελειωσε η περιοδος μου κ ολοκληρωσε μεσα μου. Την μεθεπομενη ημερα πηρα το χαπι ellaone. Δεν ειχα κάποιο συμπτωμα, ουτε αισθανθηκα κατι το περίεργο μεχρι σημερα(7 ημέρες πριν να μου ρθει η επόμενη περίοδος) οπου ξυπνησα με αρκετα εντονους πονους στην κοιλια κ οταν παω να σηκωθω τα νιωθα ολα "βαρια" κ να με ποναει κ απο κατω. Την Παρασκευή ειναι να κανω τεστ για να δω μην κατι πηγε στραβα. Θελω να ρωτησω υπαρχει περίπτωση να έγινε κατι με το χαπι κ εχω θεμα στα γυναικολογικα μου ή καποια περίπτωση εξωμητριας κυησης;
    τα συμπτώματα 1 εβδομάδα πριν από την αναμενόμενη περίοδο, δεν μπορεί να οφείλονται σε εγκυμοσύνη, ούτε ενδομήτρια ούτε εξωμήτρια. Γενικά, η αποτελεσματικότητα μετά από λήψη του χαπιού μέσα στις πρώτες 24 ώρες από την επαφή φτάνει το 95%, στις 48 ώρες πέφτει στο 85%. Αν τα συμπτώματα όμως συνεχίζονται, να μιλήσεις με το γυναικολόγο σου.

    Φιλικά,
    Κ.Χ.

    Δρ.Κωνσταντίνος Χατζηγεωργίου, Μαιευτήρας - Χειρουργός Γυναικολόγος. Ιατρείο: Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, Θεσσαλονίκη. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2310- 227981 (ΔΕ, ΤΕΤ, ΠΕΜ 17.00-21.00 & ΤΡ, ΠΑΡ 10.00-14.00) email: [email protected]

    Περίπου πριν από 1 μήνα
    Μετα απο την ληψη μυωχαλαρωτικου κ εφαρμογη θερμοφορας υποχωρησαν οι πόνοι. Θεωρω οτι μαλλον κατι εγινε σε σχεση με το χαπι κ την ωορρηξια μου. Ειμαι ηδη καλα απο χθες περαν κάποιου πρηξιματος που εχω.
    Αν τυχον ξανανιωσω κατι θα επικοίνωνησω με την γυναικολογο μου.

    Σας ευχαριστώ πολυ για τον χρονο σας.
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!