default_mobilelogo
      Κυριακή, 31 Ιουλίου 2022
      1 Απαντήσεις
      163 διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας.
    Δύο ερωτήσεις θα ήθελα ν κάνω:
    1)Είναι φυσιολογικό να δω και πάλι αίμα μετά από επαφή μόλις τελείωσε η περίοδος μου.?
    2) επειδή φοράω ταμπον στη θάλασσα μου η περίοδος μου κρατάει γύρω στις δέκα μέρες αργεί να μου κατέβει το αίμα( φυσιολογικά κρατούσε μια εβδομάδα,αλλά τώρα το καλοκαίρι λόγω θάλασσας και επειδη μπαίνω λόγω παιδιών έχει αλλάξει ο κύκλος).
    Συμβαίνει αυτό γενικά?
    Γυναικολογικά έχω ελεγχθεί πρόσφατα .
    Περίπου πριν από 4 μήνες
    Αγαπητή φίλη.
    Εφόσον έχεις πρόσφατη γυναικολογική εξέταση, δε βλέπω λόγο ανησυχίας.
    Αν συνεχιστεί, με την επιστροφή σου, ενημέρωσε το γιατρό σου.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!