default_mobilelogo
      Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014
      1 Απαντήσεις
      1.7K διαβάστηκε
     
    Καλησπερα.ειμαι 26 ετων και παιρνω αντισυλληπτικα εδω και 2 βδομαδες.η περίοδος δεν εχει σταματησει ακόμη απο το 1ο χαπι που πηρα αντισυλληπτικων (yasminelle).μεσα στις παρενεργειες αναφερει οτι μπορει να δεις αιμα κατα τη διαρκεια που παιρνεις τα χαπια αλλα θελω να μαθω αν ειναι φυσιολογικο να εχω περιοδο απο το πρωτο χαπι των αντισυλληπτικων μεχρι και το 13ο και να μην δείχνει πως σταματαει κιόλας.υπαρχουν μερες που έχω πολύ λίγο αιμα και καποιες σαν να εχω κανονικα περιοδο.
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη. Είναι συνηθισμένη διαταραχή λόγω της λήψης του χαπιού. Θα συνεχίσεις και θα ολοκληρώσεις την συσκευασία και θα μιλήσεις με το γιατρό σου για την συνέχιση ή όχι του συγκεκριμένου σκευάσματος και στον επόμενο κύκλο. Φιλικά Π.Κ.


    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!