default_mobilelogo
    1. Athina89
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 19 Αυγούστου 2013
    Γειά σας,
    Είναι η 12η μέρα που παίρνω τα χάπια yasminelle για πρώτη μου φορά και παρουσιάζω ακόμη αιμορραγία αν και έχει μειωθεί απο χθές.
    Είναι φυσιολογικό;
    μήπως θα πρέπει να τα σταματήσω;
    τα λαμβάνω απο την πρώτη μέρα της περιόδου.
    ευχαριστώ πολύ!
     
    Αθηνά
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Θα συνεχίσεις κανονικά τη λήψη τους.
    Αν μέχρι το τέλος της συσκευασίας έχεις αιμόρροια, θα ενημερώσεις το γιατρό σου μήπως κρίνει σκόπιμο να σου αλλάξει το σκεύασμα.
    Συνήθως, αποκαθίσταται η διαταραχή και το αφομοιώνει ο οργανισμός.
    Φιλικά
    Π.Κ. 
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation

    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: https://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!