default_mobilelogo
      Τρίτη, 04 Δεκεμβρίου 2012
      1 Απαντήσεις
      1.7K διαβάστηκε
    Kαλησπέρα!Στις 25 Νοεμβρίου ξεκίνησα να παίρνω αντιβίωση microvibrate για θεμα ακμής. Παράλληλα παίρνω και τα yasminelle.Έχω αγχωθεί λίγο γιατί σήμερα 10η μέρα του κύκλου είχα ελεύθερη επαφή, χωρίς να γνωρίζω ότι υπάρχει αλληλεπίδραση. Τι με συμβουλεύετε να κάνω?Να π΄ρω το χάπι της επόμενης μέρας (postinor ή elle a one) ή να περιμένω?την αντιβίωση να τη διακόψω?έχω αγχωθεί πολύ.Σας παρακαλώ αν είναι εύκολο δώστε μου μια άμεση απάντηση. Ευχαριστώ.
    Περίπου πριν από 9 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Θα συνεχίσεις κανονικά και την αντιβίωση και τα αντισυλληπτικά.
    Όσο διάστημα παίρνεις αντιβίωση, θα χρησιμοποιείς προφυλακτικό, κυρίως στη μέση του κύκλου σου, προληπτικά.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!