default_mobilelogo
      Τετάρτη, 29 Απριλίου 2020
      3 Απαντήσεις
      250 διαβάστηκε
    Γεια σας θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση
    Έχω ένα θέμα παίρνω τα χάπια τα yasmine την 3η εβδομάδα την 19η ημέρα Κυριακή ξέχασα να πάρω ένα χαπι και το πήρα την εικοστή μερα την Δευτέρα μαζί με το άλλο , είχα ελεύθερη επαφή την Κυριακή π παρέλειψα το χάπι...άφησα τις 7 ελεύθερες ημέρες χωρίς χάπι και 1 ημέρα πριν ξεκινήσω το καινούριο κουτί μ ήρθε "νομίζω"η περίοδος και λέω νομίζω γτ ξεκίνησα με πολύ λίγο αίμα τώρα είναι η δεύτερη μέρα και πάλι δεν έχω παααρα πολύ.. θα περιμένω κ αύριο μήπως μ έρθει περισσότερο , έχω κανονικά πόνους περιόδου λίγες κράμπες και πονάει η μέση μου
    υπάρχει περίπτωση κύησης λόγο της χαμηλής ροής ? Ξερω οτι την τελευταία εβδομάδα δεν υπάρχουν ωάρια αλλά εγώ Ανησυχώ πολύ αν μπορείτε απαντήστε μου ?
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη.
    Δε βλέπω λόγο ανησυχίας, με βάση την περιγραφή σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Και η χαμηλή ροή? Είναι από τα yasmine που έκανα λάθος
    Μήπως έπρεπε να μην διακόψω την εβδομάδα και να άρχιζα νέο κουτί κατευθείαν?
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Για περισσότερες οδηγίες να μιλήσεις με το γιατρό σου.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!