default_mobilelogo
      Πέμπτη, 07 Μαϊος 2020
      2 Απαντήσεις
      346 διαβάστηκε
    Καλησπέρα γιατρέ
    Πριν 4 μέρες πηγα στο νοσοκομείο
    για το πρόβλημα που σας ανάφερα για τα αντισυλληπτικά ότι μπορεί να ήμουν στις γόνιμες μέρες και με εξέτασαν δεν βρήκαν υγρά όμως είπε ότι έχω μύκητα στην κάτω περιοχή και μου έγραψε τα χάπια Farviron για 7 μέρες ο γιατρός ήξερε ότι περνώ αντισυλληπτικά και μου είχε πει πριν μου γράψει την θεραπεία να τα περνώ μέχρι να τελειώσουν τότε ήταν άλλες δυο μέρες πηγα πήρα τα χάπια για την θεραπεία και το απόγευμα είχα ένα ατύχημα πάλι με το αγόρι μου και πήρα το χάπι της επόμενης μέρα δεν είχαν περάσει ούτε 4 ώρες από το ατύχημα επειδή είχα διαβάσει ότι τα χάπια που είναι για μύκητες χαλάνε την αποτελεσματικότητα του αντισυλληπτικού και φοβήθηκα γι’αυτο το πείρα τέλος πάντων την επόμενη μέρα πείρα τηλέφωνο στο γιατρό και μου είπε να κάνω την θεραπεία μετά όταν τελειώσει η περίοδος μου όμως εγώ φοβάμαι ότι μπορεί τώρα να αργήσει η περίοδος μου από το χάπι της επόμενης μέρας τώρα κάνω παύση για 7 μέρες και πρέπει να μου έρθει σε δυο μέρες πιστεύω έκανα βλακεία που το πείρα αλλά αγχοθηκα ?
    Περίπου πριν από 1 χρόνο
    Αγαπητή φίλη.
    Ασφαλώς και δε χρειαζόταν να πάρεις το χάπι.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 1 χρόνο
    Δηλαδή θα μου έρθει κανονικά η περίοδος μου γιατί πονάει εδώ και τρεις μέρες η κοιλιά μου είναι παρενέργειες από το χάπι ;
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!