default_mobilelogo
      Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2011
      1 Απαντήσεις
      1.7K διαβάστηκε
    kalimera sas.stis 17/10 itan i teleftea mou periodos..tin 23 mera tou kiklou ixame ena atixima espase to profilaxtiko 8/11.meta apo 8 wres pira norlevo..stis 15/11 ida aima tin defteri mera para poli kai tin triti stamatise..itan periodos?iparxi periptwsi na ime egios?exw kati enoxlisis sto stomaxi..i ine parenergies apo to xapi?
    Περίπου πριν από 9 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ.
    Δεν είσαι έγκυος από την συγκεκριμένη επαφή, μην ανησυχείς.
    Τα συμπτώματα που αναφέρεις είναι παρενέργειες του χαπιού και μπορεί να σου αλλάξουν την πρώτη, μετά το χάπι, περίοδο.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!