default_mobilelogo
      Παρασκευή, 25 Απριλίου 2014
      1 Απαντήσεις
      1.6K διαβάστηκε
    Θα ηθελα τη συμβουλη σας.Καταρχην ειμαι 21 χρονων , εδω και ενα χρονο κατα καιρους λογω των αντιβιωτικων παρουσιαζα μυκητιαση κατι που αντιμετωπιζα με κολπικα υποθετα.Υποτιθεται οτι οι γιατροι(παθολογοι) που μου χορηγουσαν τα αντιβιωτικα μου συνηστουσαν να παρω Ulta levure για να αποφυγω τη μυκητιαση πραγμα που σχεδον ποτε δεν γινοταν γιατι  μετα την αντιβιωση εμφανιζα μυκητες.Τους τελευταιους 3 μηνες δυστυχως υποφερα απο φαγουρες.Εκανα συχνες επισκεψεις σε γυναικολογους που χωρις εξεταση κολπικου υγρου και με μια απλη εξεταση μου χορηγουσαν υποθετα οπως dactarin,Lomexin,mycocen μαζι με χαπια της Pfizer ,ομως η φαγουρα ποτε δεν εφευγε παντα εμενε εκει να με ενοχλει, δηλαδη δεν με επιανε κανενα απο αυτα τα φαρμακα τα οποια θεωρουνταν ολοκληρωμενες θεραπειες για μυκητιαση.Αυτη τη φορα, επισκεφτηκα μια γυναικολογο η οποια με εξετασε κανονικα αλλα δεν παρατηρησε μυκητες στον κολπο (και οντως τις τελευταιες ημερες δεν εχω ενοχλησεις) ,ετσι μου εκανε μια εξεταση κολπικου υγρου προκειμενου να δουμε τι συμβαινει.Η εξεταση εγινε δεν εχω μυκητες,το μονο που εδειξε ειναι οτι εχω u.urealyticum ή αλλιως ουρεοπλασμα.Δεν ειχα ιδεα τι ειναι αυτο μεχρι που σημερα εμαθα.Η γυναικολογος μου ειπε να παρω μια αντιβιωση για 8 ημερες vibramycin της Pfizer και παραλληλα κολπικα υποθετα για 10 ημερες eva biolact.Το θεμα μου ομως ειναι οτι σε 4 ημερες θα εχω περιοδο και δε θα μπορω να χρησιμοποιησω τα υποθετα ετσι ισως εμφανισω μυκητιαση κατι το οποιο θελω να αποφυγω γιατι εχω ταλαιπωρηθει παρα πολυ απο ολα αυτα.Σας ευχαριστω εκ των προτερων! Υ.Γ: Συνηθως μετα την περιοδο και κατα τη διαρκεια εμφανιζω παντα φαγουρες και τσουξιμο.

    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Αγαπητή Φίλη! Την τοπικη  θεραπεια  μπορεις να  την πάρεις   και μετά την αγωγη... Θα  έλεγα  ότι εναι καλλιτερα να   την παρεις τοτε. Βεβαια, για τα  ενοχληματα  σου  δεν  φταιει  το Ureaplasma urealyticum,  που  ως γνωστόν απο μονο του δεν κανει  κολπιτιδες.. Εν πάσει περιπτωσει, το Vibramcin  θα ΄΄πιασει ΄΄ τα παντα  και  θα   σου   περασει  κι αυτό.. Φιλικά Π.Ζ


    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!