default_mobilelogo
      Τετάρτη, 08 Σεπτεμβρίου 2021
      4 Απαντήσεις
      194 διαβάστηκε
    Παίρνω τα cyclo-progynova αφού τα cyclacour είναι σε έλλειψη για ρύθμιση κύκλου. Τον μήνα Ιούλιο μέσα στη διακοπή των 7 ημερών αδιαθέτησα κανονικά , αλλά αντί να κρατήσω την διακοπή των χαπιών για 7 μέρες μπερδεύτηκα και έκανα την διακοπή 10 μέρες και άρχισα ξανά το νέο πακέτο καθυστερημένα όχι την 8η μέρα αλλά την ενδέκατη . Όλα καλά χωρις αίμα πήρα και τα 21 χάπια και Αφού τελείωσαν οι 21 έκανα την διακοπή των 7 ημερών κανονικά , αλλά δεν αδιαθέτησα και ,ξεκίνησα το επόμενο πακέτο κανονικά αφού ήταν η 8 η μέρα διακοπής . Δεν μου ήρθε περίοδος όμως στο διάστημα της διακοπης αλλά στο τρίτο λευκό χάπι είχα αίμα-περίοδο ελαφριά μαλλον ; Το οποίο κρατησε 4-5 μέρες και μετά είχα καφέ υγρά 3-4 μερες και μετά μου ήρθε ξανά αίμα το ποιο έχω ακόμα και σήμερα που έχω μόνο 5 καφέ χάπια για να τελειώσει το πακέτο ; Στην ουσία εχω αίμα σχεδόν σε όλη την διάρκεια 21 ημερών ληψησ Των χαπιών αλλά το λαθοσ Έγινε στον προηγούμενο κυκλο που όμως πήγε καλά 21 μέρες και η ανωμαλία δημιουργήθηκε σε αυτόν τον κυκλο ..Είναι μέσα στα πλαίσια του φυσιολογικού αυτο που συμβαίνει σε αυτόν τον κυκλο δεδομένου πως αντί για 7 μερας η διακοπή στα cycloprogynova έγινε 10 μερες στον προηγούμενη κυκλο όμως ;;!!!θεωρείται οτι ειναι μια ορμονολογικη ανωμαλια λογω του λαθους που έκανα η κατι ποιο σοβαρο΄? για ποσο καιρο ακομα θα υπαρχει πιστευεται αυτο το αιμα? μεχρι να τελειωσουν και τα καφε χάπια και η διακοπή των 7 ημερών ; Θα σταματήσει λογικά με την έναρξη του επόμενου πακέτου ;
    Περίπου πριν από 1 μήνα
    Αγαπητή φίλη.
    Το σωστό είναι, μόλις τελειώσουν τα καφέ χάπια, να κάνεις ένα κολπικό υπερηχογράφημα, πριν ξεκινήσεις το επόμενο κουτί.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 4 εβδομάδες
    Καλησπέρα γιατρέ! Τελείωσαν και τα καφέ χάπια και στο διάστημα της διακοπης το αίμα συνεχιζόταν έως και την έκτη μέρα . Μετά σταμάτησε για δυο μέρες και μετά εμφανίστηκαν ξανά λίγα καφέ υγρά . Εκανα υπέρηχο και φάνηκε καθαρός και με λεπτό ενδομήτριο . Δεν ξεκίνησα το νέο κουτί για να δούμε πως θα πάει αν συνεχιστεί αυτό το καφέ η έρθει αίμα κτλ . Σκέφτομαι και το σπιράλ mirena ..Κατά τη γνώμη σας τι μπορεί είναι όλο αυτό και τι προτείνετε να πράξω ; Μια υστεροσκοπηση η ένα υδρουπερηχπγραφημα για να μου φύγει η απορία μήπως υπάρχει κάτι στο ενδομήτριο που δεν φαινεται με τον υπέρηχο είναι καλη ιδέα η προτρέχω νομίζεται ; Ευχαριστω
    Περίπου πριν από 4 εβδομάδες
    Αγαπητή φίλη.
    Να περιμένεις 2 μήνες, χωρίς λήψη χαπιών, πριν αποφασίσεις κάτι διαφορετικό.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 4 εβδομάδες
    Ευχαριστω πολύ γιατρέ για την άμεση απάντηση . Μια τελευταία απορία .. επειδή έχω ενδοιασμούς για την διακοπή η όχι των χαπιών και είμαι πολυ μπερδεμένη δηλαδή αν είναι καλό η οχι να τα σταματήσω ..τα εχω ξεκινήσει εδώ και 4 μηνες λόγω προκλημακτηριου (με αιμμοραγιες κτλ που είχα )και τα πράγματα πήγαιναν πολυ καλά αν εξαίρεσω το τελευταίο γεγονος ..πιστεύεται πως πρέπει να τα σταματησω όπως έγραψα στο προηγούμενο μήνυμα η να τα συνεχίσω και να δω αυτόν τον μήνα πως θα συμπεριφερθεί το σωμα μου; Φυσικά αν τα σταματησω θα κάνω αυτό που μου υποδείξετε( 2 μήνες χωρίς ) πριν κάνω οτιδήποτε άλλο . Ευχαριστω θερμά
    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!