default_mobilelogo
      Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011
      1 Απαντήσεις
      4.8K διαβάστηκε
    Είμαι 34 χρονλων και προσπαθώ να μείνω έγκυος 3 χρόνια. Αυτόν το μήνα, έπαθα μυκητίαση και πήρα για 3 ημέρες, 2 χάπια εφάπαξ sporanox, την 9η, 10η και 11η ημέρα του κύκλου. Σε περίπτωση που μείνω έγκυος σε αυτόν τον κύκλο, καθώς είχα ελεύθερες σεξουαλικές επαφές, υπάρχει περίπτωση να επηρεαστεί το έμβρυο από τα χάπια?
    Περίπου πριν από 9 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Δε θα έχεις κανένα πρόβλημα.
    Αν και παρόμοια σκευάσματα απαγορεύονται στην εγκυμοσύνη, είναι πολύ νωρίς για να επηρεάσουν πιθανή σύλληψη και κύηση.
    Μην ανησυχείς λοιπόν.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!