default_mobilelogo
      Κυριακή, 16 Μαϊος 2021
      2 Απαντήσεις
      170 διαβάστηκε
    Γιατρέ καλησπέρα σας!
    Βάση περιόδου σήμερα είμαι 8w1d και βάση υπερήχου 7w 1d. Μια βδομάδα πριν ακριβώς για μια μέρα είχα λίγο ροζ στο σκούπισμα και λίγα πονάκια και ο γιατρός μου συνέστησε ξεκουραση και utrogestan πρωί -βραδυ (κολπικά). Στον υπέρηχο είδαμε ένα μικρό αιμάτωμα και μου είπε να μην ανησυχώ, θα φύγει. Μετά από μια μέρα το ροζ έφυγε εντελώς. Σήμερα ειναι η 7η ημέρα που παίρνω τα utrogestan και πάλι ξαναείδα ροζ στο σκούπισμα, όχι πάρα πολύ αλλά με ανησυχησε.
    Είναι λογικό αυτό; Που είχε σταματήσει και ξαναξεκινησε μια εβδομάδα μετά ενώ συνεχίζω να λαμβάνω θεραπεία; Υπάρχει περίπτωση να σχετίζεται με το ότι Σάββατο προς Κυριακή αλλάζω εβδομάδα και συμβαίνει τότε; Τι να πω δεν ξέρω. Δεν κρύβω την ανησυχία μου...
    Περίπου πριν από 5 μήνες
    Σας ευχαριστώ πολύ!
    Καλή δύναμη και σε εσάς!
    Περίπου πριν από 5 μήνες
    Αγαπητή φίλη.
    Ξεκούραση, προγεστερόνη και υπομονή να περάσουν οι εβδομάδες.
    Όλα θα πάνε καλά.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!