default_mobilelogo
      Δευτέρα, 18 Ιουνίου 2012
      1 Απαντήσεις
      3.7K διαβάστηκε
    Αγαπητέ γιατρέ καλημέρα,
     
    αυτή τη φορά θα χρειαστώ τη συμβουλή σας για μιά στενή μου φίλη η οποία εδώ και δύο περίπου χρόνια κάνει αγωγή με αντικαταθλιπτικό seroxat 20mg (μισό χαπάκι τη μέρα) και θέλει να ξεκινήσει προσπάθειες εγκυμοσύνης.
     
    Ο νευρολόγος επιμένει ότι επειδή η δόση είναι χαμηλή μπορεί άφοβα να ξεκινήσει για παιδί και ότι δεν απαιτείται να προηγηθεί ένα διάστημα στο οποίο θα είναι χωρίς τη χρήση του φάρμακου. Ο γυναικολόγος της δεν έχει μιά ξεκάθαρη τοποθέτηση.
     
    Η δική σας γνώμη?
     
    Ευχαριστώ για άλλη μίά φορά για το χρόνο σας.
    Περίπου πριν από 9 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Μόλις έχει ένα θετικό τεστ κυήσεως, θα μιλήσει ξανά και με το νευρολόγο και με το γυναικολόγο της.
    Πάντως, είναι μικρή η δοσολογία και δε θα αντιμετωπίσει πρόβλημα το έμβρυο.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!