default_mobilelogo
      Τετάρτη, 03 Οκτωβρίου 2012
      1 Απαντήσεις
      2.9K διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας.
    Γράφω για να ζητήσω τη γνώμη σας για ένα θεμα υγείας που με αποσχολει.Εχω σεξουαλικές επαφές εδω και 4  μήνες και το τελευταίο διάστημα εμφανίζω επαναλαμβανόμενες ουρολοιμώξεις.Η τελευταία ήταν στις  10/09 και μετά την ολοκλήρωση του αντιβιοτικού και αφού είχα επαφές,τα συμπτώματα εμφανίστηκαν πάλι.Το μικρόβιο είναι και τις δύο φορές το ίδιο (proteus  mirallibus αν θυμάμαι καλά) και η αντιβίοση που παίρνω ειναι η Nεlabocin των 500 mg(1x2 για 10 ημέρες).Η γυναικολόγος εκτιμώντας ότι υπάρχει άμεση σχέση των ουρολοιμώξεων με τις επαφές μου συνέστησε  ένα δισκίο Selexid των 200 mg πριν από κάθε επαφή για 5 μήνες περίπου.
    Πόσο ασφαλής είναι η τόσο παρατεταμένη χρήση του συγκεκριμένου φαρμάκου?
    Θεωρείτε σωστή αυτή την αγωγή ή μου προτείνετε να το ψάξω περισσότερο,ενδεχομένως με κάποιον ουρολόγο?
     
    Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
    Περίπου πριν από 10 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Η συνεχής λήψη αντιβίωσης, συντηρητικά, μετά από την επαφή, είναι ενδεδειγμένη μέθοδος για αποφυγή υποτροπής ουρολοίμωξης.
    Πάντως, λόγω και της ηλικίας σου, συστήνω να πάρεις τη γνώμη και κάποιου ουρολόγου, από κοντά.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Ε.Κ.Π.Α. Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!