default_mobilelogo
      Σάββατο, 06 Αυγούστου 2011
      1 Απαντήσεις
      2.3K διαβάστηκε
    Καλησπέρα!!!
    Αυτό το μήνα (20η-22η ημέρα του κύκλου) λόγω προγραμματισμένων διακοπών πήρα αφού συμβουλεύτηκα τον γυναικολόγο μου το primolut nor για 3 ημέρες 1 ανα 12 ώρες, ώστε να αδιαθετήσω νωρίτερα τον μήνα αυτό. Πρίν μια εβδομάδα ακριβώς σταμάτησε η 3ήμερη αγωγή και περίμενα να αδιαθετήσω!!! Περίοδο δεν έχω ακόμα αλλά όλα τα συμπτώματα εδώ και μέρες και άρχισα να ανησυχώ! Κανονικά, σύμφωνα με τον κύκλο μου (σταθερός) θα αδιαθετούσα χθές, αλλα με τα χάπια περίμενα νωρίτερα!!!Τί μπορεί να έχει συμβεί και υπάρχει τόσο μεγάλη καθυστέρηση;;;
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή  Φίλη!
    Μια  δυνατοτητα  ειναι  να εισαι εγκυος... Η περιοδος τοτε δεν  έρχεται  με τιποτε...
    Μια  άλλη δυνατοτητα  ειναι,   κατι  να  μην πηγε καλά  με την  ωοθυλακιορρηξία στον   τρεχοντα  κυκλο,  οποτε  η  περιοδος  μπορει  νά αργησει  μεχρι  κι  8-10  μερες  μετα  την ληψη του τελευταιου χαπιου..  Αυτό  ισχυει  πιο  πολυ,  αν   ειχες στο  ιστορικο  σου  καθυστερησεις  μερικων  ημερων σε καποιους   κυκλους  σου..
    Φιλικά 
    Π.Ζ.

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!