default_mobilelogo
      Τρίτη, 28 Μαϊος 2019
      1 Απαντήσεις
      319 διαβάστηκε
    Γεια σας! Ειμαι 20 χρόνων και εχω πολυκυστικες ωοθήκες και η γυναικολόγος μου μου έδωσε τα primolut Nor για να μου σταθεροποιηθεί η περιοδος μου..τελευταία περιοδος ήταν 30 Απριλίου με 4 μετά απο 15 μέρες πηρα τα χάπια για 8 μερεσ αλλα έκανα ελεύθερο σεξ με το αγόρι μου και τελείωσε έξω απο όσο λεει αλλα επειδή εγω αγχώνομαι και δεν ειμαι σίγουρη γιαυτο θα ηθελα να ρωτήσω αν τυχόν εχει τελειώσει και μέσα υπαρχει περίπτωση εγκυμοσύνης;
    Ημερομηνίες που πηρα τα χάπια : 19-26 Μαΐου και έκανα σεξ : 25 Μαΐου
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων ?
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή Φίλη,
    Αν η σχεση αναφερεται στο διάστημα κατα το οποιο έπαιρνες primolut, λογικά δεν μπορει να εμεινες εγκυος και η περιοδος θα εμφανιστει λιγες μερες μετα την διακοπή του,
    Φιλικά
    Π.Ζ. :) :) :)

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!