default_mobilelogo
    Νέο

    PRIMOLUT NOR

      Τρίτη, 09 Ιουλίου 2013
      1 Απαντήσεις
      1.3K διαβάστηκε
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΟΥ , ΜΟΥ ΧΟΡΗΓΗΣΕ ΠΡΙΜΟΛΟΥΤ ΓΙΑ 4 ΜΕΡΕΣ 1 ΧΑΠΙ ΠΡΩΙ -ΒΡΑΔΥ. ΛΟΓΩ ΠΟΛΥΚΥΣΤΙΚΩΝ. ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΣΕ 2-3 ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΑΔΙΑΘΕΤΗΣΩ. ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΔΕΚΑΤΗ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΦΑΝΤΗ, ΕΧΩ ΠΟΝΟΥΣ  ΟΠΩΣ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΒΕΒΕΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ? ΕΧΩ ΑΝΧΩΘΕΙ ΠΟΛΥ. ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ?  ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη.
    Θα περιμένεις μέχρι 7 ημέρες από το τέλος της λήψης των χαπιών.
    Αν δεν έρθει η περίοδος, θα ενημερώσεις το γιατρό σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!