default_mobilelogo
      Παρασκευή, 12 Αυγούστου 2011
      1 Απαντήσεις
      2.6K διαβάστηκε
    Γεια σας,παιρνω τα πριμολουτ εδω και καιρο λογω αστατης περιοδου.Επειδη την τελεταια φορα δεν πηρα,εχω καθυστερηση τρεις μηνες για αυτο αποφασισα να τα αρχισω παλι.Το κακο ειναι οτι εχω πολυ μικρα ιχνη αιματος (περιοδου)πανω που ξεκινησα τα χαπια,τι πρεπει να κανω τωρα?να τα σταματησω η να συνεχισω να τα παιρνω ενω εχω *περιοδο*(εστω και αν ειναι παρα πολυ μικρη η ροη)ευχαριστω πολυ.
    Περίπου πριν από 10 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Τα διακόπτεις, για να εξελιχθεί η ροή της περιόδου.
    Θα πρέπει όμως να συνεννοηθείς με το γιατρό σου, ώστε να ρυθμίσεις τον κύκλο σου και να μην κάνεις 3 μήνες να δεις περίοδο.
    Να μην επαναλαμβανόμαστε για το θέμα της σημασίας της συχνότητας της περιόδου σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!