default_mobilelogo
    Νέο

    primolut???

      Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011
      1 Απαντήσεις
      2.1K διαβάστηκε
    Γεια σας!!!Ήθελα τη γνώμη σας σε κάτι...Σήμερα επισκέφτηκα τον γυναικολόγο μου γιατί εδώ και 6 μέρες έχω καθυστέρηση .Αφού αποκλείσαμε το ενδεχόμενο της εγκυμοσύνης,μου είπε να ξεκινήσω από αύριο να παίρνω τα χάπια 'primolut var' ώστε να έρθει η περίοδος!Εγώ όμως πονάω πολύ και νιώθω πως θα αδιαθετίσω εντός των ημερών ..μου έχει τύχει στο παρελθόν να έχω καθυστέρηση για πάνω από 15 ημέρες!Εσείς τι με συμβουλεύεται να κάνω?να περιμένω λίγες μέρες να δω μήπως θα έρθει ή να ξεκινήσω από αύριο κιόλας τη χορήγηση? βασικά από ότι θυμάμαι τα χάπια αυτά τα είχε πάρει και μια φίλη μου και της είχε έρθει περίοδος μέσα σε 2 μέρες αλλά είχε μεγάλη αιμορραγία και πολύ πόνο...γι αυτό σκέφτομαι την αποφυγή τους....σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!!!!
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη.
    Ισχύουν αυτά που αναφέρεις αλλά σε καμία περίπτωση, εξ αποστάσεως, δε θα αλλάξω τις οδηγίες του γιατρού σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!