default_mobilelogo
      Τετάρτη, 09 Ιουλίου 2014
      1 Απαντήσεις
      2.5K διαβάστηκε
    Καλησπέρα γιατρέ! 
    Μετά από μία λάθος αρνητική χοριακή ξεκίνησα τα primolut δύο το πρωί και δύο το βράδυ για τρεις μέρες. Καθώς ξεκίνησα και μια θεραπεία για το στομάχι ibutin 300 και controloc 40 mg για περίπου ένα μήνα. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν μπορεί να επηρεαστεί το έμβρυο μετά από αυτά τα φάρμακα..
    σας ευχαριστώ πολύ!
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη. Μην ανησυχείς, κανένα πρόβλημα. Φιλικά Π.Κ.


    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!