default_mobilelogo
      Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011
      1 Απαντήσεις
      1.8K διαβάστηκε
    Γεια σας η γιατρος μου ειχε πει λογω αστατου (ιδιαιτερως )κυκλου να παιρνω τα Primolut για πεντε μερες δυο φορες τη μερα(πρωι βραδυ).Καθε ποε ομως ξεκινα καποιος τη δοση γιατι δυστυχως το εχω ξεχασει,πρεπει να ξεκιναει κανεις το χαπι 35 μερες ΑΦΟΥ  τελειωσει η προηγουμενη περιοδος η δεν ειναι σωστο?ευχαριστω πολυ.
    Περίπου πριν από 9 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Στα τυφλά, να σου απαντήσω ότι θα πρέπει να έχεις τουλάχιστον μια εβδομάδα καθυστέρηση για να ξεκινήσεις τα χάπια (πρωί - βράδυ για 5 ημέρες).
    Καλύτερα, να ρωτήσεις το γυναικολόγο που σε παρακολουθεί.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!