default_mobilelogo
      Πέμπτη, 02 Δεκεμβρίου 2021
      1 Απαντήσεις
      180 διαβάστηκε
    Καλησπέρα...θα ήθελα την βοήθεια σας...γιατι πραγματικά έχω μπερδευτεί....Μετά από τις δύο εγκυμοσυνες μου παρουσίασα ένα θέμα μετά την ωορρηξία..είχα κάποιες φορές καφέ υγρά τα οποία σταματούσαν με την περίοδο....αποφάσισα να πάρω yasminelle τα οποία τα άλλαξα στην αρχή σε yasmin γιατί δεν σταματουσε το αίμα...να προσθεσω πως έκανα εξετάσεις και όλα ήταν καλά...το πρόβλημα είχε λυθεί για έναν χρόνο και κάτι και επειδή κουράστηκα αποφάσισα να τα σταματήσω...έχω κάνει και πάλι εξετάσεις και όλα είναι καλά...Αυτό το μήνα παρουσιαστηκε το ίδιο θέμα μετά την ωορρηξία λίγο πιο έντονο...είχα σταγόνες και δεν αδιαθετουσα ....πήρα duphaston και αδιαθετησα και άρχισα και πάλι yasminelle ως πιο ελαφριά...Αλλά εκεί που τελείωσα την μεγάλη ροή σήμερα έχω και πάλι λιγο αίμα...Τα αντισυλληπτικά τα ξεκίνησα 3 ημέρα περιόδου...θεωρείτε ότι είναι διαταραχή από τα αντισυλληπτικά;;;έχω πάρει 10 χάπια...έχει γίνει υπερηχογράφημα πριν 15 ημέρες και δεν υπήρχε κάτι...είμαι 39 ετών..Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Περίπου πριν από 1 μήνα
    Αγαπητή φίλη.
    Ίσως χρειαστεί να αλλάξεις σκεύασμα, πάντα σε συνεννόηση με το γιατρό σου.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!