default_mobilelogo
      Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010
      1 Απαντήσεις
      1.8K διαβάστηκε
    ΓΙΑΤΡΕ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 20 ΧΡΟΝΩΝ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΚΑΙ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΩΣΕ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΧΑΠΙ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ ΤΟ NORVELO ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΔΙΑΘΕΤΗΣΑ ΕΧΩ ΑΓΧΟΣ ΟΜΩΣ  ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΑΠΙ?ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..!!!!
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη.
    Αν και άργησες να πάρεις το χάπι, εγκυμοσύνη δεν υπάρχει.
    Να είσαι περισσότερο προσεκτική στις επικίνδυνες ημέρες του κύκλου σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!