default_mobilelogo
      Κυριακή, 13 Ιουνίου 2021
      1 Απαντήσεις
      151 διαβάστηκε
    Καλησπέρα.Παρατήρησα ότι κάνετε εξαιρετική δουλειά και δίνετε στοχευμένες απαντήσεις στα προβλήματα των ασθενών οπότε αποφάσισα να σας γράψω για το πρόβλημα που αντιμετωπίζω.Έχω υποθυρεοειδισμό και σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών,δε ξέρω πόσο συνηθισμένο είναι αυτό βέβαια.Για τον υποθυρεοειδισμό λαμβάνω φαρμακευτική αγωγή,το Τ4.Επειδή αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα υπερτρίχωσης στο πρόσωπο,η ενδοκρινολόγος που πρότεινε τα gynofen 35 τα οποία φυσικά και άρχισα.Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής.Έχω διαβάσει ότι ο θυρεοειδής δημιουργεί πρόβλημα στα ανδρογόνα,ουσιαστικά τα αυξάνει.Εγώ στο αίμα βέβαια δεν είχα υψηλά ανδρογόνα(έκανα εξετάσεις) αλλά έχω υπερτρίχωση στο πρόσωπο.Η ενδοκρινολόγος μου είπε ότι απλά έχω ευαίσθητο θύλακα σε αυτά και με το gynofen 35 θα δω αποτέλεσμα.Το ερώτημα μου είναι το εξής.Υπάρχει περίπτωση να μη δω αποτέλεσμα με τα gynofen λόγω θυρεοειδούς;Εννοώ ότι τα αντισυλληπτικά αυτά καταστέλλουν τη δράση των ανδρογόνων μόνο όταν προέρχονται από τις πολυκυστικές ή και από όταν είναι αποτέλεσμα θυρεοειδούς;Σας ρωτάω επειδή έχω αγχωθεί πάρα πολύ και δε ξέρω,φοβάμαι πάρα πολύ μήπως συνεχίζω και γεμίζω τρίχες......κάτι το οποίο με στεναχωρεί πολύ.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Περίπου πριν από 4 μήνες
    Η ενδοκρινολόγος, καλά σου τα λέει. Περίμενε λίγο να δεις, και με τακτοποιημένη την TSH, μάλλον θα υπάρξει αποτέλεσμα.

    Φιλικά,
    K.X.

    Δρ.Κωνσταντίνος Χατζηγεωργίου, Μαιευτήρας - Χειρουργός Γυναικολόγος. Ιατρείο: Χρυσοστόμου Σμύρνης 8, Θεσσαλονίκη. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2310- 227981 (ΔΕ, ΤΕΤ, ΠΕΜ 17.00-21.00 & ΤΡ, ΠΑΡ 10.00-14.00) email: [email protected]

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!