default_mobilelogo
      Πέμπτη, 10 Μαϊος 2012
      1 Απαντήσεις
      1.2K διαβάστηκε
    Πρίν απο μισο μήνα μου  εγινε διαγνωση για πολυκυστικες ωοθηκες και ο ενδοκρινολογος μου μου ειπε να ξεκινησω τα gynofen35 την πρωτη μερα της περιοδου. Ηθελα να σας ρωτησω οσον αφορα τις παρενεργειες... Θα εμφανιστουν απο την αρχη ? ( γτ απο χθες που πηρα το πρωτο χαπι ειχα αδιαθεσια οταν ξυπνησα και πονοκεφαλο τωρα το απογευμα.. βεβαια δεν ξερω εαν ειναι λογο περιδου που ουτος η αλλος ειμαι ετσι η αν  ειναι λογο χαπιων.) και αν μπορειτε να μου εξηγησετε για πιο λογο υπαρχουν αυτες οι ποικιλες αντιδρασεις ανα οργανισμο. 
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη.
    Συνήθως, οι όποιες παρενέργειες, διαρκούν λίγες ημέρες από την έναρξη της λήψης του χαπιού και βελτιώνονται στην πορεία.
    Σε λίγες περιπτώσεις είναι πολύ έντονες, ώστε να αναγκαστεί η γυναίκα να διακόψει τα χάπια.
    Έχει να κάνει με τον κάθε οργανισμό και την αντίδρασή του στη χορήγηση της φαρμακευτικής ουσίας που περιέχουν τα χάπια.
    Φιλικά
    Π.Κ. 

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!