default_mobilelogo
      Παρασκευή, 05 Νοεμβρίου 2021
      1 Απαντήσεις
      74 διαβάστηκε
    Το τεστ παπ έδειξε τραχηλίτιδα με παρακεράτωση.Έκανα καλλιέργεια η οποία έδειξε οριακά ανεβασμένη το ουρεόπλασμα.Ο γιατρός μου έγραψε vibramycin για εμένα και το σύντροφο για 6 μέρες+intimeo εγώ για 9 μέρες.Είμαστε στη 2η μέρα.Ίσως από φόβο,ίσως όχι έχω την εντύπωση ότι μετά την καλλιέργεια που έκανα σε εξεταστικό κέντρο ένιωσα έναν ερεθισμό στα χείλη.Περνώντας οι μέρες ένιωθα μία ενόχληση,χωρίς πόνο,χωρίς τσούξιμο.Τώρα το βράδυ παρατήρησα ότι ίσως υπάρχει ένας ερεθισμός.Μπορεί να οφείλεται στην αντιβίωση;Μετά το πέρας του 6ημερου θα πάρω το γιατρό να μου πει εννοείται πως θα κινηθώ.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Περίπου πριν από 3 εβδομάδες
    Αγαπητή φίλη.
    Να χρησιμοποιείς δροσερό νερό στην ευαίσθητη περιοχή και αν αισθανθείς βελτίωση, να ολοκληρώσεις την αγωγή.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!