default_mobilelogo
      Σάββατο, 05 Οκτωβρίου 2019
      3 Απαντήσεις
      515 διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας ,
    Με την κοπέλα μου είχαμε ένα ατύχημα την ημέρα ωορρηξίας της μετά από 20 ώρες πήραμε το χαπι norlevo. 2 μερες μετά την κατάπωση του παρατήρησε μια πολύ μικρή κηλίδα αίματος χρώματος καφε. Υπάρχει περίπτωση εγκυμοσύνης η οφείλεται στο χαπι ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Περίπου πριν από 1 χρόνο
    Αγαπητέ φίλε.
    Δεν είναι σημάδι εγκυμοσύνης, λογικά είναι καλυμένη αντισυλληπτικά από το χάπι.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Περίπου πριν από 1 χρόνο
    Καλησπέρα και πάλι γιατρέ, σας είχα αναφέρει πριν καποιες μερες οτι 20 ώρες μετά από ένα ατύχημα την στα της ωορρηξίας με την κοπέλα μ πήρε το νορλεβο και την επόμενη μέρα είδε ίχνη αίματος. Την 20η ημέρα του κύκλου της ηρθε μαλλον περίοδος με την ίδια ροή ίδιο χρώμα κλπ. Σήμερα είναι Τρίτη μερα περιοδου με μεγαλη ροη μαλλον .Είναι αυτή απλά μια παρενέργεια του φαρμάκου η υπάρχει περίπτωση να οφείλεται σε κάτι άλλο? Ευχαριστώ πολύ
    Περίπου πριν από 1 χρόνο
    Η ερώτηση απαντήθηκε.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!