default_mobilelogo
    Νέο

    norlevo

      Κυριακή, 04 Δεκεμβρίου 2011
      1 Απαντήσεις
      1.3K διαβάστηκε
    Θα ηθελα να κανς μια ερωτηση σχετικα με το χαπι norlevo...Πριν μια  βδομαδα εσπασε το προφυλακτικο και προληπτικα πηρα το χάπι μεσα σε μισή ώρα. Σήμερα παρατήρησα λίγο αίμα. Είναι φυσιολογικό αυτό ή ανησυχυτικό?
    Περίπου πριν από 9 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Μην ανησυχείς.
    Είναι συνέπεια της λήψης του χαπιού.
    Ίσως, διαφοροποιήσει και την πρώτη, μετά το χάπι, περίοδο.
    Τίποτε άλλο.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!