default_mobilelogo
    Νέο

    norlevo

      Τρίτη, 22 Ιουνίου 2021
      1 Απαντήσεις
      76 διαβάστηκε
    Καλησπέρα,

    μπορεί η λήψη norlevo να προκαλέσει παρατεταμένη περίοδο (>8 ημέρες) σε έναν κύκλο που φυσιολογικά διαρκούσε 5 μέρες ή πρέπει να αναζητηθεί άλλο αίτιο;

    Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη.
    Είναι πιθανό αλλά αν συνεχιστεί η ροή να μιλήσεις με το γιατρό σου για οδηγίες.
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!