default_mobilelogo
    Νέο

    norlevo

      Σάββατο, 28 Αυγούστου 2010
      9 Απαντήσεις
      6.4K διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας,
    Θα ήθελα σας παρακαλώ πολυ την γνώμη σας για κάτι που μου συμβαίνει και με έχει αγχώσει υπερβολικά.Στις αρχές του ιουλίου είχα σεξουαλική επαφη με τον σύντροφο μου με προφύλαξη αλλά επειδή συνέβη κάτι και δεν ήθελα να έχω κάποιο πρόβλημα προμηθεύτικα την επόμενη ημέρα το χάπι norlevo.Η περιοδός μου μού ήρθε κανονικά την ημέρα που περίμενα με φυσιολογική ροή...Στις 5 Αυγούστου είχα ξανά επαφή αυτή τη φορά χωρίς προφύλαξη.Παρόλου που δεν υπήρξε εξπερμάτωση μέσα στον κόλπο εγώ για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο ξαναπήρα το norlevo 12 ώρες ακριβώς μετά.Στις 20 Αυγούστου που περίμενα να μου έρθει περίοδος εμφανίστηκαν κάποια καφέ υγρά και λίγο αίμα το οποίο κρατησε 4 ημέρες και μετά τίποτα!!!Υπάρχει περίπτωση να έχω καθυστέρηση λόγω εγκυμοσύνης ή είναι παρενέργεια του χαπιού επειδή το πήρα σε 2 κύκλους συνεχόμενα???...Σας ευχαριστώ πολύ!
    Περίπου πριν από 11 χρόνια
    Αγαπητή  Φίλη!
    Ειπαμε!   Στο χαπι  οφειλεται η διαταραχή ... Κανε  ομως  από εβδομάδα  καλου-κακου κι ενα τεστ εγκυμοσύνης..
    Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Περίπου πριν από 11 χρόνια
    Θεωρείται πως υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να βγεί θετικό ???
    Περίπου πριν από 11 χρόνια
    Αγαπητή  Φίλη!
    Σε δικη σου  πληροφορηση στηριζόμαστε..Ισως  όμως  εχεις κανει εκεί  καποιο  λαθος  στην εκτιμηση  π.χ. της εντασης  μιας  περιοδου.. Δεν στηριζόμαστε   σε  δικό  μας  πόρισμα... Επομενως,  παρ΄ ολο  που ειναι   εξαιρετικά μικρη  η   πιθανότητα  έγκυμοσύνης,  κανε  εν  τεστ.
    Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Περίπου πριν από 11 χρόνια
    Εντάξει!!!Σας ευχαριστώ πάρα πολύ να είστε καλά!!!!
    Περίπου πριν από 11 χρόνια

    Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Περίπου πριν από 10 χρόνια
    Γειά σας και πάλι!!!...Συγγνώμη για την ενόχληση αλλά θα ήθελα και πάλι την γνώμη σας γιατί ανησυχώ πολύ!!!...Μου είχατε πει τότε να κάνω ένα τέστ εγυμοσύνης και όντως έκανα στις 3/9...Βγήκε αρνητικό!!Χάρηκα πάρα πολύ και περίμενα τις 20/9 να μου έρθει κανονικά η περίοδος!!..Όμως σήμερα 28/9 και ακόμη δεν έχει έρθει ούτε έχω σημάδια!!!Θα πρέπει να ανησυχώ?..Υπάρχει περίπτωση το χάπι να έχει προκαλέσει τόσο μεγάλη διαταραχή?????Έχω ακούσει ότι το χάπι έχει προκαλέσει και καθυστέρηση 4 μηνών αληθεύει?..Να σημειώσω οτι ούτε συμπτώματα εγκυμοσύνης έχω!!!!!!Ευχαριστώ πολύ!!!
    Περίπου πριν από 10 χρόνια
    Αγαπητή Φίλη!   Koutsostamath
    Αν είχες και  στο παρελθόν  καθυστερήσεις, είναι  συχνότερα   δυνατόν να συμβεί..
    Επίσης:  Το  χαπι  προξενεί κυριως  διαταραχές   στον  τρέχοντα   και   στον επόμενο  κυκλο..Δεν προξενεί καθυστερήσεις 4 μηνων..
    Αν  τυχον ξαναείχες στο μεταξύ εκ νεου  σεξ. σχέσεις,  κοίταξε να  μην εμεινες τοτε  εγκυος.. Αν δεν υπαρχει  αυτή  η πιθανοτητα ,  η  περιοδος   θα εμφανιστει..
    Κατά τα  άλλα: Αν καθυστερησει αλλες 10  μερες, θα συμβουλευα  να  σου ριξουν μια  ματιά..
    Υπόθεση  εργασίας κανω:  Πολυ πιθανόν, ψυχολογικοί λόγοι  θα εχουν  εκτρέψει τον  κύκλο  σου.,

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Περίπου πριν από 10 χρόνια
    Όχι δεν υπήρξε καμία σεξ.επαφή από τότε που σας ανέφερα!!!Οπότε θα χαλαρώσω και θα περιμένω!!!!...Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! :) :) :)
    Περίπου πριν από 10 χρόνια

    Π.Ζ.

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!