default_mobilelogo
      Τετάρτη, 09 Ιανουαρίου 2019
      1 Απαντήσεις
      528 διαβάστηκε
    Καλησπέρα σας,
    Είμαι 22 ετών και έκανα λήψη του ellaone την 14η μέρα του κύκλου μου ύστερα από επαφή χωρίς προφύλαξη τις 11η, 12η και 13η μέρα του κύκλου (η εκσπερματωση έγινε με προφυλάξεις σε όλες τις επαφές ).
    Είχα κάνει λήψη του ellaone και στον προηγούμενο κύκλο μου.
    Ο κύκλος μου δεν είναι σταθερός, κατά μέσο όρο κρατάει 30 μέρες.
    Την 15η μέρα του κύκλου είχα έντονη συχνοουρια καθώς και λίγες σταγόνες καφέ αίμα (καφέ αίμα έχω παρατηρήσει ξανά γενικά περίπου στα μέσα του κύκλου μου).
    Υπάρχει περίπτωση αυτή η ιδιαίτερα έντονη συχνοουρια να οφείλεται στη λήψη του ellaone?
    Επίσης υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης;
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων
    Περίπου πριν από 2 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Το συγκεκριμένο χάπι δεν επηρεάζει την ούρηση.
    Επίσης, δε μπορεί να έχεις συλλάβει από τις επαφές που αναφέρεις.
    Αν μπορώ να συστήσω κάτι είναι να μην κάνεις χρήση του χαπιού όταν δεν είναι απαραίτητο και χωρίς να ρωτήσεις το γιατρό σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!