default_mobilelogo
    1. lia2
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2013
    Καλημέρα,
    σήμερα μπήκα για πρώτη φορά στην ιστοσελίδα σας, συγχαρητήρια για το έργο που προσφέρετε.
     
    Προ 10ετίας περίπου ο τότε γυναικολόγος μου συνέστησε την χρήση ων GYNOFEN 35 λόγω ΣΠΩ,  αν και ποτε δεν είχα πρόσβλημα στον κύκλο μου, είχα όμως μεγάλο πρόβλημα δασυτριχισμού στο πρόσωπο. 5 χρόνια πριν που άλλαξα γυναικολόγο τον ενημέρωσα και μου είπε να τα συνεχίσω, μέχρι που έαν χρόνο περίπου πριν διάβασα ένα άρθρο, 
    ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ DIANE 35 Ο ΕΟΦ για το Gynofen 35
    το οποίο προφανώς γνωρίζεται και τα σταμάτησα και αν εξαιρέσω ότι επιδεινώθηκε  ο δασυτριχισμός στο πρόσωπο δεν αντιμετώπισα κανένα άλλο πρόβλημα, μάλιστα 1 μήνα πριν που επισκέφθηκα τον γυναικόλογο μου για το ετήσιο τσεκ απ, (τεστ ΠΑΠ,, υπερηχο μητρας και ωοθηκών), μου είπε ότι παρόλο που διέκοψα τα χάπια η κατάσταση των ωοθηκών ήταν πάρα πολύ καλή.
    Ηταν κάθετος όμως στο να συνεχίσω τα χάπια δεδομένου ότι όπως μου είπε ο μόνος λόγος να σταμάτησω τα χάπια είναι να θέλω να μείνω έγκυος, και αφού δεν ήθελα να gynofen 35 μου έδωσε τα yasminelle  τα οποία μόλις τα ξεκίνησα.
    Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν θέλω να παίρνω πια αντισσυληπτικά γιατί έχω ακούσει και έχω διαβάσει πολλά και όχι καλά. Μια γνωστή μου μίλησε για τα inofert τα της συνέστησε η γυναικολόγος της και η ενδοκρινολόγος που επισκέφθηκε αφού και οι δύο της είπαν ότι κακώς τόσα χρόνια έπαιρνε και αυτή τα gynofen 35.
    Θα ήθελα πάρα πολύ την γνώμη σας για το αν θα πρέπει να πέρνω ¨εσαεί¨ αντισσυληπτικά ή αν θα μπορούσα να τα σταματήσω και να ξεκινήσω τα inofert.
     
    Συγγνώμη αν σας κούρασα με το μεγάλο κείμενό μου .
     
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων 
    Με εκτίμηση 
    Λία 
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Aγαπητή  Φίλη! Ετσι  δεν γινεται  δουλεια... Δηλαδή, να προσδιορισουμε εμείς  απ΄εδω,  χωρις να  σε  γνωριζουμε  ουτε κατ΄ όψιν, τι θα παρεις και τι θ΄αφησει Η διακοπή του Gynofen,  ή  άλλου   αντισυλληπτικου   , για ενα  αρκετα μεγαλο  διαστημα  δεν μπορει να σε βλαψει..Εξ  άλλου , αν θελεις να μεινεις  τωρα   εγκυος, εκτος   από την διακοπή,  ισως και   κατι άλλο πρέπει να  γινει.. Μια   πρόταση:  Ας σε δει ο γυναικολόγος  της φιλης  σου  κι ας αποφασισει  την  οποια  αλλαγή... Φιλικά Π,Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
    Aγαπητή  Φίλη! Ετσι  δεν γινεται  δουλεια... Δηλαδή, να προσδιορισουμε εμείς  απ΄εδω,  χωρις να  σε  γνωριζουμε  ουτε κατ΄ όψιν, τι θα παρεις και τι θ΄αφησει Η διακοπή του Gynofen,  ή  άλλου   αντισυλληπτικου   , για ενα  αρκετα μεγαλο  διαστημα  δεν μπορει να σε βλαψει..Εξ  άλλου , αν θελεις να μεινεις  τωρα   εγκυος, εκτίος   παό την διακοπή  ισως και   κατι άλλο πρέπει να  γινει.. Μια   πρόταση:  Ας σε δει ο γυναικολόγος  της φιλης  σου  κι ας αποφασισει  την  οποια  αλλαγή... Φιλικά Π,Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. περισσότερο από 1 μήνα πριν
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2


    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!