default_mobilelogo
      Παρασκευή, 25 Μαϊος 2012
      2 Απαντήσεις
      1.4K διαβάστηκε
    Καλησπέρα,
    πρόσφατα έγινα κι εγώ μέλος του HPV-club CIN1 LGSIL(δυστυχώς).
    Επειδή έχω ένα ινομύωμα(ενδοτοιχωματικό 29x20χιλ. προσθιο τοίχωμα),το οποίο μάλλον ευθύνεται για τον ανα 13-15 ημέρες κύκλο μου(σαν αποτέλεσμα η τιμή της φερριτίνης να είναι 1),θέλω να ρωτήσω εάν η λήψη του duphaston που είχα ξαναπάρει παλιότερα θα επηρεάσει αρνητικά τον ιό,ο οποίος όπως μου γράφει ο γιατρός μου :
    Έχει παρατηρηθεί πάντως, σε μικρή κυρίως ηλικία γυναικών ( <25-30 ετών ), σε σημαντικό ποσοστό αυτόματη υποχώρηση και ίαση τέτοιων διαταραχών.
     
    Είναι ανυπόφορο με το που σταματάει η περίοδος των 7 ημέρων μετα απο μερικές μέρες να ξαναρχίζει.
    Θέλω να το βγάλω για να ηρεμήσω αλλα ο γιατρός μου θεωρεί οτι επειδή είμαι 24,αστειευόμενος μου λέει πως θα το βγάλουμε όταν παντρευτώ.
     
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    περισσότερο από 1 μήνα πριν
    Αγαπητή φίλη.
    Το συγκεκριμένο σκεύασμα δεν επηρεάζει τον ιό.
    Μην ανησυχείς λοιπόν.
    Μπορείς να το πάρεις, όπως σε έχει συμβουλεύσει ο γιατρός σου.
    Φιλικά
    Π.Κ. 

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!