default_mobilelogo
      Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013
      1 Απαντήσεις
      1.3K διαβάστηκε
    Γεια σας. Παίρνω εδώ και 10 μήνες τα Gyrofen σε συνδυασμό με τα Αndrocur. Δεν έχω δει καμία διαφορά στο θέμα της τριχοφυίας στο πρόσωπο. Ποια η γνώμη σας;
    Περίπου πριν από 8 χρόνια
    Αγαπητή φίλη.
    Επειδή έχει περάσει αρκετός καιρός, χωρίς αποτέλεσμα, όπως αναφέρεις, θα μιλήσεις με το γυναικολόγο ή τον ενδοκρινολόγο που σε παρακολουθεί και θα συζητήσεις την αλλαγή σκευάσματος.
    Φιλικά
    Π.Κ.

    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.

    Δεν υπάρχουν απαντήσεις.θα απαντήσουμε μέσα στις επόμενες 24 ώρες.Μην απαντάτε σε ερωτήματα που ξεκίνησαν άλλα μέλη στο Forum, η απάντηση σας σε αυτά θα διαγραφεί. Φιλικά από την διαχείριση!